Bestuur en Organisatie

Productgroep Dienstverlening

Effectindicatoren

Metingen 31-12

Streefw.

2019

2020

2021

2022

2023

2024

2024

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over publieke dienstverlening

-

67

-

53

-

63

60

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Rapportcijfer digitale dienstverlening

-

7,2

-

7,1

-

7,1

7,0

Wordt tweejaarlijks gemeten.

Percentage inwoners dat de informatie van de gemeente begrijpelijk vindt (1)

82

-

78

-

Wordt tweejaarlijks gemeten. Het gaat hier om mensen die zelf contact hebben gezocht met de gemeente en het contact beoordelen.

Percentage inwoners dat aangeeft de informatie van de gemeente gemakkelijk te kunnen vinden (1)

72

-

70

-

Wordt tweejaarlijks gemeten. Het gaat hier om mensen die zelf contact hebben gezocht met de gemeente en het contact beoordelen.

Gemiddelde doorlooptijd producten en diensten (dagen)

13

19

18

21

21

20

20

Percentage aanvragen dat na streefdatum openstaat (servicenorm)

18,4

21,8

15,3

14,8

11,4

10,7

14

Aantal terugbelverzoeken

18.219

17.263

18.289

14.300

11.655

11.900

16.500

Vervallen indicatoren

Metingen 31-12

Streefw.

2019

2020

2021

2022

2023

2024

2024

Percentage Edenaren dat (zeer) tevreden is over gemeentelijke informatievoorziening

-

75

-

66

-

-

70

Indicator vervalt. Vraag is niet meer opgenomen in Inwoners aan het Woord.

Deze pagina is gebouwd op 05/07/2025 08:41:20 met de export van 05/06/2025 13:12:07