Subdoel | Minimaal een rapportcijfer 7 van onze inwoners en ondernemers voor de algehele tevredenheid van onze dienstverlening. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|
Subdoel | Eenvoudige en duidelijke aanvragen van producten en diensten. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|
Subdoel | Een eenduidige en toegankelijke ingang voor onze diensten en producten en een goede bereikbaarheid voor onze inwoners en ondernemers. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|
Subdoel | Persoonlijk contact via al onze kanalen, met bij voorkeur een digitale aanvraag en afhandeling van al onze diensten. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|
Subdoel | De mogelijkheid voor inwoners en ondernemers om voor de meest gebruikte producten en diensten digitaal hun status te volgen en gegevens te beheren en wijzigen. | |
---|---|---|
Prestaties |
|
* Het kunnen volgen van de status van aanvragen is een lang gekoesterde wens. Om dit goed te kunnen faciliteren vraagt dat een andere opbouw van onze architectuur en inrichting van onze informatievoorziening. Het opleveren van de doelarchitectuur heeft in 2024 langer geduurd dan oorspronkelijk was verwacht, deze is in december opgeleverd. Vervolgens moet stap voor stap de inrichting worden aangepast, om inzicht in statusinformatie aan de inwoners en ondernemers te kunnen presenteren. Wij kiezen ervoor (vanuit kostenoverwegingen en vanwege capaciteit) om mee te gaan met natuurlijke vervangingsmomenten van applicaties en deze daarmee volgens architectuur per keer beter in te richten. Daarmee is ook informatieveiligheid beter geborgd.
Subdoel | In één keer goed; een directe levering van onze producten en diensten als dat kan of een directe verwijzing naar de juiste oplossingsrichting. | |
---|---|---|
Prestaties |
| |
|